شروع کلاسای تیزهوشانم

Rabbiten · 09:43 1401/05/31

خب الان کلاس هفتمو شروع کردم

هعی من فکر میکردم هنوز یه ماه دیگه تو تابستون وقت استراحت دارممم:)

تو ابتدایی هر زنگ چهل دقیقه بود هشت شروع میشد دوازده هم تموم میشد بعد بای بایییی

ولی الان هر زنگ بیشتر از یه ساعته:)))

داداشمم چند ساله تو سمپاد درس میخونه بعد میگه عزیزم به سمپاد خوش اومدی(یعنی از الان بدبختیات شروع شد:)  )

الان که ریاضی عه زنگای بعدم فیزیک و زیست دارم:))) به هر حال دارم دل خودمو خوش میکنم یاسییی تو باید سخت درس بخونیی تو موفق میشیییی

با اینکه از این جمله های لوسی که برا خرخوناس خیلی خوشم نمیاد اما بالاخره مجبورم:)

جالب تر اینکه معلما هم به جای اینکه امید بدن میگن شما تغییر مقطع دادییید شما تیزهوشییید درساتون سنگینههه و...

 

بگذریم زنگ پیش که تو بیگ بلو بودیم دختره اشتباهی میکروفونش باز بود بعد داد میزد گم شوووو خفه شووو بابا این یارو خرههه میگم خفه شووو...

یعنیا داشتم از شدت پارگی می مردم:) ریکشن استادمونم که عالی بود اصنXD

خب این از روز اول احتمالا تا ماه های اینده زنده نمونم:) دارم پولامو برای قبرم جور میکنم میخوام با مر مر بسازن شایدم با این سنگ مشکیا که هی روش خاک میگیره باید آب بریزی